Friday, May 02, 2008

Anonyymit kalsarinsilittäjät

Erään opiskelutoverini anoppi silittää kaikki maailman asiat. Alushousutkin. Hän ei kuulemma pidä silittämisestä ja valittelee välillä, kuinka kurjaa hommaa se on ja miten paljon sitä hommaa riittää. Haloo!

Moniko teistä silittää kalsarinsa? Minä en. Pääsääntöisesti en silitä juuri mitään vaan käytän useimmiten materiaaleja, joita ei tarvitse silittää. Minulla on kuitenkin uusi kiva silitysrauta, jota jouduin tänään, poikkeuksellista kyllä, jopa käyttämään. Uusista kodinkoneista tulee hyvälle mielelle. Mutta miten tylsää pitää ihmisen elämän olla, että siitä on varaa hassata useita kallisarvoisia päiviä rumien sloggien mankelointiin? Mä ihmettelen kauhiast.

Labels:

1 Comments:

At 12:33 AM, Anonymous Anonymous haistatteli...

Itse en ole myöskään sisäistänyt silityksen ihanuutta. Mielestäni paras kommentti silitykseen liittyen on erään tuttavani tokaisema: "Mä oon kuitenkin koko ajan niin kovassa liikkeessä, ettei rypyt näy."

 

Post a Comment

<< Home